Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Περί φόβου και ονείρων...περί στόχων και ηρεμίας (Μέρος I)

Φοβισμένος, αγχωμένος και εν τέλει χαμένος στις αρνητικές σκέψεις. Κανένα περιθώριο για πράξεις...για έργα...πόσο μάλλον για δουλειά... Αμέτρητες ώρες εσωτερικών διαπραγματεύσεων για την σημαντικότητα και αναγκαιότητα της δουλειάς-δουλείας... Εκ των ουκ άνευ, όπως θα έλεγαν παλιότερα, που ο ρυθμός ήταν απλός (βλ. έργο του Γ. Σεφέρη).
Πάλι καλά που κάτι αντιστέκεται. Αυτό ίσως να βοηθάει στην αλλαγή οπτικής γωνίας ως προς την σφαίρα της αλήθειας. Ούτως ή άλλως δεν μεταβάλλεται το περιβάλλον και τα αντικείμενα του, ο ανθρώπινος εαυτός διαστρευλώνεται (βλ. The Matrix: σκηνή με το κουτάλι), μεταβάλλεται, αλλάζει...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

join the club....

sunday είπε...

Μεταβάλλεται και το περιβάλλον και τα αντικείμενα. Δε θέλει τόσο σκέψη, όσο παρατήρηση. Άντε με το καλό το blog και πάμε σε διαδικτυακά πελάγη εσωτερικής αναζήτησης.

Και ξεκόλλα με τις αρνητικές σκέψεις. Στο χω πει χιλιάδες φορές. Παρασκέφτεσαι :P

abstract type of human είπε...

Stefy, καλώς ήρθες στο μαγαζί μου (έτσι όπως λέει τα blogs ένας θείος μου).

I have joined it a long time ago...
Τώρα απλώς έχω μάθει να συνηθίζω να ζώ με όλα αυτά και έτσι μπορώ και γράφω για αυτά...
Λένε πως όταν μπορείς να περιγράφεις την προβληματική κατάσταση, είσαι πιο κοντά στην λύση της...για να δούμε

abstract type of human είπε...

Καλώς μας ήρθες Sunday!
Thank you.
Ξέρεις πως το εσωτερικό ταξίδι μου και οι ατελείωτες παρατηρήσεις μου έχουν αρχίσει εδώ και πολύ καιρό. Τώρα, αν και ακόμα ντροπαλός, αναρτώ τα αποτελέσματα της παρατήρησης μου στο προσωπικό μου ιστολόγιο, έτσι για να "έρχονται" οι φίλοι μου να τις κουβεντιάζουμε, μιας και οι αποστάσεις στον υλικό κόσμο μεγάλωσαν.

mithradir είπε...

Ωραίο το μαγαζί σου, παιδί μου... Έχει και τις βούλες του, έχει και τα κείμενα του. Θα ξαναπεράσω!!!!!

abstract type of human είπε...

Επ! Γειά σου, μπάρμπα!!! :P
Καλώς ήρθατε και να ξαναπεράσετε!